Her vises meddelelser fra
grundejerforeningen.

Meddelelser

18. april 2024 Generalforsamling kl. 18.00
Afholdes på Hald Ege Friskole
 
4. marts 2024 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
8. januar 2024 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
27. november 2023 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
10. oktober 2023 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
14. august 2023 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
2. maj 2023
Jette træder ind som suppleant og overlader formandsposten til Claus. Et stort tak til Jette for hendes arbejde, som formand de sidste år. Janus Brink Strøh er nu medlem af bestyrelsen.
 
2. maj 2023 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
18. april 2023 Generalforsamling kl. 19.00
Afholdes på Hald Ege Friskole
 
20. marts 2023 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
27. februar 2023 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
23. januar 2023 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
14. november 2022 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
19. september 2022 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
22. august 2022 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
13. juni 2022 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
23. maj 2022 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
25. april Generalforsamling
Afholdes i lokale ved siden af Egekværnen kl. 19.00
 
14. marts 2022 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
24. januar 2022 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
1. november 2021 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
13. september Generalforsamling
Afholdes på Hald Ege Efterskole kl. 19.00
 
18. august 2021 Bestyrelsesmøde
Afholdes hos Anne-Mette kl. 19.00
 
14. juni 2021 Bestyrelsesmøde
Afholdes hos Anne-Mette kl. 19.00
 
11. maj 2021 Bestyrelsesmøde
Afholdes via Teams kl. 19.00
 
12. april 2021 Bestyrelsesmøde
Afholdes via Teams kl. 19.00
 
1. marts 2021 Bestyrelsesmøde
Afholdes via Teams kl. 19.00
 
1. marts 2021
Vi vil gerne takke Ivan for at indtræde ind i bestyrelsen, som suppleant. Vi glæder os til at samarbejdet:-)
 
11. januar 2021 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
12. oktober 2020
Vi vil gerne takke Søren Schlott Mikkelsen, samt Kirsa Segerhard og Willy Mathiesen for deres store engagement i bestyrelsen. Anne Mette Primdahl indtræder i stedet.
 
12. oktober 2020 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 20.00
 
07. september 2020 Generalforsamling
 
12. august 2020 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl 19.00
 
20. april 2020 Generalforsamling(RYKKES PGA. COVID 19)
 
03. februar 2020 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværen kl. 20.00
 
11. november 2019 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværen kl. 20.00
 
30. september 2019 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværen kl. 20.00
 
19. august 2019 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværen kl. 20.00
 
29. maj 2019 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværen kl. 20.15
 
Jette, Claus, Kirsa og Willy modtog alle genvalg ved Generalforsamlingen, og bestyrelsen fortsætter næste år med samme hold:-)
 
30. april 2019 Generalforsamling kl. 19.00
Afholdes på Hald Ege Fri-, Efter- & Højskole 
 
01. april 2019 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 20.00
 
21. januar 2019 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 20.00
 
05. november 2018 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 20.15
 
01. oktober 2018 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 20.15
 
20. august 2018 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 20.00
 
11. juni 2018 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 20.00
 
7. maj 2018 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværen kl. 20.00
 
Vi vil gerne byde Kirsa Segerhard velkommen i bestyrelsen:-)
 
16. april 2018 Generalforsamling kl. 19.00
Afholdes på Hald Ege Fri-, Efter- & Højskole
 
26. marts 2018 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 20.00
 
19. februar 2018 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 20.00
 
 
 
Kære Medlemmer.

I forbindelse med udvidelsen af vejbanen ved chikanerne på Videbechs Alle, har bestyrelsen efterfølgende modtaget enkelte spørgsmål.

Udvidelsen ved chikanerne var nødvendig, da asfalten ved kanten af vejbanen, var ødelagt grundet passage med busser og lastbiler, der måtte udnytte vejbanen fuldt ud, for at passere chikanerne.
Efter fagfolks vurdering var en udvidelse og underbygning af den eksisterende vejkasse, den eneste mulighed.

Udvidelsen er udelukkende foretaget for at sikre rabat og vejbanens beskaffenhed, ikke for at give højere passage hastighed.

Bestyrelsen har i den henseende både talt med buschauffører og observeret tunge køretøjers passage og kan konstatere, at udvidelsen ikke giver mulighed for højere passage hastighed.
Bestyrelsen har ligeledes været i kontakt med både Viborg Kommune og Viborg Politi som ikke har bemærkninger til udvidelsen / sikring af vejbanen.

Bestyrelsen påtænker at få udlagt slidlag fra porten og til efterskolen i foråret 2018. I den forbindelse påtænkes ledestriber foran chikanerne (for at undgå de talrige påkørsler af pullerter) samt en spærrelinje ved udvidelsen af vejbanen men i den oprindelige vejbanens bredde, for at sikre chikanernes funktion - at holde farten nede!

Omkostninger for udvidelsen beløber sig til ca. 100.000 kr.

Bestyrelsen opfordrer på det kraftigste til, at den anbefalede hastighed på 40 km/t overholdes.

Er der yderligere ubesvarede spørgsmål, er alle meget velkomne til at rette disse til bestyrelsen.
Med venlig hilsen

Søren
Mikkelsen
Formand
 
 
22. januar 2018 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 20.00
 
4. november 2017 Arbejdsdag
Afholdes kl. 10-14. Detaljer følger senere.
 
30. oktober 2017 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 20.00
 
25. september 2017 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 20.00
 
21.august 2017 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl.20.00
 
3.juli 2017 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværenen kl. 19.00
 
19. juni 2017 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl.19.00
 
10. maj 2017 Bestyrelsen takker
Vi vil gerne takke Karin Balle Madsen for hendes store indsats i bestyrelsen og for Videbechs Allé.
 
10. maj 2017 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl.19.00
 
6. april 2017 Generalforsamling kl. 19.00
Afholdes på Hald Ege Fri, Efter & Højskole
 
28. marts 2017 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl.19.00
 
21. februar 2017 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl.19.00 
 
05. januar 2017 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
04. oktober 2016 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
5. september 2016 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
13. juni 2016 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
26. maj 2016 Bestyrelsen takker
Bestyrelsen vil gerne takke Bodil Bech, Mike Dodd og Charlotte Hansen for deres store indsats i bestyrelsen. I stedet indtræder Jette K. Lundkvist, Willy Mathiesen, samt Søren Schlott Mikkelsen. 
 
26. maj 2016 Ekstraordinær generalforsamling
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
20. april 2016 Generalforsamling kl. 19.00
Afholdes på Hald Ege Fri- og Efterskole
 
22. februar 2016 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
11. januar 2016 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
30. september 2015 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
6. august 2015 Betyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnernen kl. 19.00
 
27. maj 2015 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
23. april 2015 Bestyrelsen takker
Bestyrelsen vil gerne takke Jens Dyrbye for hans engagement som suppleant, og byde velkommen til Jonny Pedersen og Bodil Bech som nye suppleanter i bestyrelsen.
 
23. april 2015 Generalforsamling
Afholdes på Hald Ege Fri- og Efterskole kl. 19.00
 
23. april 2015 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 18.30
 
19. marts 2015 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
16. februar 2015 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
13. januar 2015 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
5. november 2014 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
1. oktober 2014 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00
 
28. august 2014 Bestyrelsen takker
Vi vil gerne takke Ivan Madsen for hans store engagement i bestyrelsen. Karin Balle Madsen indtræder i stedet.
 
28. august 2014 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00.
 
25. juni 2014 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00.
 
21. maj 2014 Ekstraordinær generalforsamling
Afholdes i festlokalet ved Egekværnen kl. 19.00.
 
5. maj 2014 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00.
 
24. april 2014 Bestyrelsen takker
Vi vil gerne takke Arne Ørnbøl, Morten Sørensen, Peter Sørensen og Lars Agersnap Larsen for deres kæmpe indsats i bestyrelsen og for Videbechs Allé.
Istedet indtræder Mike Dodd, Keld Nissen, Karin Balle Madsen og Jens Dyrbye. 
 
24. april 2014 Generalforsamling
Afholdes på Hald Ege Fri- og Efterskole kl. 19.00.
 
26. marts 2014 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00.

4. marts 2014 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00.

12. februar 2014 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00.
 
15. januar 2014 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00.

20. november 2013 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00.

20. november 2013 Vintertid - Snerydning og glatførebekæmpelse
Grundejerforeningen sørger for snerydning og glatførebekæmpelse af de private fællesveje, dog undtaget dem som har karakter af indkørsler, snarest muligt efter sneen er faldet eller det er blevet glat. I tidsrummet kl. 6-22 er det Viborg Kommune, som sørger for snerydning og glatførebekæmpelse af Videbechs Allé fra Egekovvej til busholdepladsen ved efterskolen.

Du skal selv sørge for at rydde sne og/eller bekæmpe glat føre på fortov og gangarealer til din dør, affaldsbeholder og postkasse snarest muligt efter, at det har sneet eller er blevet glat.
Læs også 9 gode råd efter snefald eller 8 gode råd, når sneen smelter eller Vinter i Viborg Kommune.

6. november 2013 Arbejdsmøde i bestyrelsen - vedtægtsgennemgang
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00.

21. oktober 2013 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00.

19. oktober 2013 Vintertid er brændeovnstid
Har du brændeovn, så læs nyeste gode råd eller se dem i en kort film om, hvordan du får ren forbrænding og fuld udnyttelse af træets energi til glæde for dig og dine naboer. Find linket og andre gode links under Medlemssider/Nyttige links eller klik her.

24. september 2013 Bestyrelsen takker
Bestyrelsen vil gerne takke personalet på varmecentalen/Sct. Jørgen for plantning af lavendel i de røde kasser langs vestenden af Videbechs Allé.
 
24. september 2013 Vejarbejde udsat til 2014
Viborg Kommune har meddelt, at den planlagte afsluttende asfaltering af de to stikveje Videbechs Allé 15-29, 89-95, 113-119 og Videbechs Allé 121-135 er udsat til 2014.
 
24. september 2013 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00.

27. august 2013 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00.
 
24. juni 2013 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00.
 
3. juni 2013 Bestyrelsesmøde
Afholdes i Egekværnen kl. 19.00.
 
31. maj 2013 Vejarbejde afsluttet
På Videbechs Allé (stamvejen) er gennemført nødvendige asfaltreparationer efter vinteren samt udskiftning af 3 defekte rendestensbrønde. Omfanget af lapninger skyldes omfattende vejskader i form af slaghuller og revner i belægningen, samt – i lyset af den meget uafklarede tidshorisont for hovedistandsættelsen af vejen, jf. generalforsamlingen 2013 – behovet for at give de mest udsatte og nedslidte dele af belægningen en rimelig forebyggende og levetidsforlængende forsegling. Vandindtrængning i underlaget virker nedbrydende på vejkassen, og en udsættelse af asfaltreparationerne vil medføre endnu større reparationsomkostninger.
 
16. maj 2013 Ekstraordinær generalforsamling
Afholdes på Hald Ege Fri- og Efterskole kl. 19.00.
 
18. april 2013 Generalforsamling
Afholdes på Hald Ege Fri- og Efterskole kl. 19.00.